BERRICHI DANMARK

Overview

AFTALEVILKÅR
1. RETURPOLITIK
Kontakt Berrichi Danmark, før du returnerer en vare.

Du kan returnere en vare inden for 30 dage efter leveringen. Varen skal være ubrugt. Hvis varen er ødelagt eller brugt, bliver den ikke refunderet. Sørg for at vedlægge kontaktoplysninger sammen med returpakken og om muligt forsyne os med et trackingnummer og en kort beskrivelse af din sag.

Berrichi Danmark anbefaler, at du får en kvittering og et pakke-id for returpakken fra leveringstjenesten, da det gør det lettere at følge returforsendelsen, hvis der er behov for det. Du modtager en tilbagebetaling fra Berrichi Danmark, hvis varen kan returneres. Hvis du betalte via faktura, har vi brug for et bankkontonummer for at overføre pengene. Det er lettest at sende kontonummeret via mail.

1.2 VARER DER IKKE KAN RETURNERES
Adskillige typer varer kan ikke returneres. Letfordærvelige varer som mad, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter til intim brug eller hygiejneartikler, farlige materialer eller brandbare væsker eller gasser. Af yderligere varer, der ikke kan returneres, er: Gavekort, software, der downloades, og visse vare til sundhed og personlig hygiejne.

1.3 LEVERING
Hvis du vil returnere din vare, skal du kunne fremvise en kvittering eller et købsbevis. Du må ikke sende varen til producenten. Du skal sende din vare til: Berrichi Denmark, Mysundegade 26, 1 sal, 1668 København V, Danmark

Du er ansvarlig for betaling af dine egne forsendelsesomkostninger, når du returnerer varen. Forsendelsesomkostningerne refunderes ikke. Hvis du modtager en tilbagebetaling, trækkes omkostningerne forbundet med returforsendelsen fra tilbagebetalingen. Det varierer, hvor lang tid det tager at bytte et produkt, afhængigt af hvor du bor.

Hvis du sender en vare med en værdi på mere end DKK 500,-, bør du sende den som pakke, så den kan spores, eller købe leveringsforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager returforsendelsen.

2. TILBAGEBETALINGSPOLITIK
Vores politik gælder i 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi hverken tilbyde at refundere eller bytte varen. Varen kan returneres, hvis den er ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

2.1 TILBAGEBETALINGER
Så snart vi har modtaget og gennemgået din returvare, sender vi en mail om, at vi har modtaget returvaren. Vi informerer også om, hvorvidt returvaren godkendes eller afvises.

Hvis den godkendes, behandles din tilbagebetaling, og pengene sættes ind på dit betalingskort eller tilbagebetales via den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.

2.2 DELVISE TILBAGEBETALINGER
I visse situationer ydes kun delvise tilbagebetalinger (hvis relevant): Bøger med tydelige brugspræg, cd’er, dvd’er, software, videospil eller plader, der er blevet åbnet. En vare, der ikke er i den oprindelige stand, som er ødelagt eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl. Varer, der returneres mere end 30 dage efter leveringen.

2.3 FORSINKEDE ELLER MANGLENDE TILBAGEBETALINGER
Hvis du ikke har modtaget en tilbagebetaling endnu, skal du tjekke din bankkonto igen. Kontakt derefter din kreditkortudbyder. Det kan tage noget tid, før tilbagebetalingen vises. Kontakt derefter din bank. Der er ofte behandlingstid, før en returbetaling sættes ind. Hvis du har foretaget dig alt dette, og du stadigvæk ikke har modtaget tilbagebetalingen, kan du kontakte os på kontakt@berrichi-skincare.dk.

2.4 UDSALGSVARER
Varer til normal pris kan refunderes. Det kan vores udsalgsvarer desværre ikke.

2.5 OMBYTNINGER
Vi bytter kun varer, hvis de er fejlbehæftede eller ødelagte. Hvis du vil bytte varen til den samme vare, skal du sende en mail til os på kontakt@berrichi-skincare.dk og sende din vare til: Berrichi Denmark, Mysundegade 26, 1 sal, 1668 København V, Danmark

2.6 GAVER
Hvis varen blev angivet som en gave, da den blev købt, og sendes direkte til dig, modtager du et gavekort på beløbet for returneringen. Når vi modtager den returnerede vare, sender vi et gavekort til dig via mail.

Hvis varen ikke blev angivet som en gave, da den blev købt, eller hvis gavegiveren fik gaven sendt til sig selv for senere at give dig den, sender vi en tilbagebetaling til gavegiveren, og vedkommende informeres om din returnering.

3. FORTROLIGHEDSPOLITIK
3.1 HVAD GØR VI MED DINE OPLYSNINGER?
Når du køber en vare i vores butik, indsamler vi – som en del af købs- og salgsprocessen – de personlige oplysninger, som du giver os, f.eks. navn, adresse og mailadresse.

Når du besøger vores butik, modtager vi også din computers IP-adresse automatisk, så vi kan få oplysninger om din browser og dit operativsystem.

3.2 MAILMARKETING
Med din tilladelse sender vi muligvis mails om vores butik, nye produkter og andre opdateringer.

3.3 SAMTYKKE
Når du giver os dine personlige oplysninger for at fuldføre en transaktion, bekræfte dit kreditkort, afgive en ordre, træffe aftale om en leverance eller returnering af et køb, giver du samtidig dit samtykke til, at vi indsamler oplysningerne og udelukkende bruger dem til det pågældende formål.

Vi beder også om dine personlige oplysninger af en sekundær årsag, nemlig marketing. I den forbindelse vil vi enten spørge dig direkte om dit samtykke eller give dig mulighed for at sige nej.

3.4 TILBAGETRÆKNING AF SAMTYKKE
Hvis du efterfølgende skifter mening, kan du når som helst trække dit samtykke til, at vi må kontakte dig, fortsætte med at indsamle, bruge eller offentliggøre dine oplysninger, tilbage ved at kontakte os på kontakt@berrichi-skincare.dk eller skrive til os på: Berrichi Denmark, Mysundegade 26, 1 sal, 1668 København V, Danmark

3.5 OFFENTLIGGØRELSE
Vi offentliggør muligvis dine personlige oplysninger, hvis det kræves af den gældende lov, eller hvis du overtræder vores Aftalevilkår.

3.6 ONE.COM
Vores butik hostes af One.com. De leverer den online e-handelsplatform, der giver os mulighed for at sælge vores produkter og tjenester til dig. Dine data gemmes via One.coms datalagring, databaser og den generelle One.com-applikation. De lagrer dine data på en sikker server bag en firewall.

3.7 BETALING
Hvis du vælger en direkte betalingsgateway til at fuldføre dit køb, benytter vores betalingsgateway fra en tredjepart muligvis dine kreditkortoplysninger til det formål. Se 3.8.

3.8 TREJDEPARTSTJENESTER
Som hovedregel vil de tredjepartsudbydere, som vi benytter, kun indsamle, bruge og offentliggøre dine oplysninger i den udstrækning, det er nødvendigt for at kunne levere de tjenester, som de yder os.

Visse tredjepartstjenesteudbydere som f.eks. betalingsgateways og andre der behandler betalingstransaktioner har deres egne fortrolighedspolitikker i forhold til de oplysninger, som vi skal levere til dem i forbindelse med dine købsrelaterede transaktioner. I forbindelse med disse udbydere anbefaler vi, at du læser deres fortrolighedspolitikker, så du kan forstå, hvordan dine personlige oplysninger håndteres af disse udbydere.

Vær opmærksom på, at visse udbydere kan være placeret i eller have faciliteter, der ligger inden for en anden jurisdiktion end enten dig eller os. Så hvis du vælger at fortsætte med en transaktion, der involverer tjenester fra en tredjepartstjenesteudbyder, kan dine oplysninger blive underlagt lovene i den eller de pågældende jurisdiktioner, hvor tjenesteudbyderen eller dens faciliteter er placeret. Når du forlader vores butiks websted eller omdirigeres til et tredjepartswebsted eller en tredjepartsapplikation, er du ikke længere underlagt denne Fortrolighedspolitik eller vores websteds Aftalevilkår.

3.9 LINKS
Når du klikker på links i vores butik, kan du blive dirigeret væk fra vores websted. Vi er ikke ansvarlige for fortrolighedspraksissen på andre websteder og opfordrer dig til at læse deres fortrolighedserklæringer.

3.10 SIKKERHED
For at beskytte dine personlige oplysninger træffer vi rimelige forholdsregler og følger branchens bedste fremgangsmåder for at sikre, at oplysningerne ikke på uhensigtsmæssig vis går tabt, misbruges, tilgås, offentliggøres, ændres eller ødelægges. Hvis du giver os dine kreditkortoplysninger, krypteres disse oplysninger vha. SSL-teknologi (Secure Socket Layer) og gemmes med en AES-256-kryptering.

3.11 MYNDIGHEDSALDER
Når du bruger dette websted, erklærer du, at du er myndig der, hvor du har bopæl, eller at du er myndig der, hvor du har bopæl og har givet os dit samtykke til, at dine mindreårige pårørende må bruge dette websted.

4. ÆNDRINGER AF DISSE AFTALEVILKÅR
Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre vores aftalevilkår, hvorfor du bør gennemse dem jævnligt.

Ændringer og afklaringer træder i kraft umiddelbart efter, de er blevet offentliggjort på webstedet.

Hvis vi foretager væsentlige ændringer af denne politik, får du besked om, at den er blevet opdateret, så du er klar over, hvilke oplysninger vi indsamler, hvordan vi bruger dem, og under hvilke forhold, om nogen, vi bruger og/eller offentliggør dem.

Hvis vores butik opkøbes eller lægges sammen med en anden virksomhed, overføres dine oplysninger til de nye ejere, så vi fortsat kan sælge produkter til dig.

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at kontakt@berrichi-skincare.dk for questions related to refunds and returns.